понеделник, 15 януари 2018 г.

THE ZODIAC BOOK TAG

Здравейте, Book lovers !
 Бях тагната от  @a_beforeeverything_d в инстаграм или ANNASBOOKSBOOKSLIFE в blogspot . Реших се да го направя най-накрая xd.


Овен: Поставяте ли си цели от типа " Този месец ще прочета толкова  книги " ?

Не. Смятам, че човек трябва да чете толкова , колкото му желае душата . Ако си дам някаква равносметка ще съм под напрежение и нищо няма да мога да прочета . 

Телец: Кой жанр четете най-бавно ? 

Може би хорър. Така и не довърших ,, Кери ,, на Стивън Кинг . Просто в онзи период не бях много на вълна "ужаси" .( И не ми се четеше за паранормално християнство )  Обаче като цяло не зависи само от жанра, а и от автора , историята и начинът на писане. 

Близнаци: Книга, която не знаете дали харесвате или мразите ? 


Бих казала ,, Ние лъжците ,, на Е. Локхарт .Спомням си , че преди няколко години това произведение ми взе душицата.  Лично на мен хем ми хареса , хем ми се иска да я намразя. 



Рак: Избирате ли книгите по външния им вид и коя книга никога не бихте купили ? 

Оставам се на корицата да ме привлече . ( Което е огромна грешка  ) Може би не бих си купила на
 Лейни Тейлър "Мечтателя странник".... Въпреки, че обожавам начина ѝ на писане , но Господи, това златно ме убива от вътре . Прекалено натруфена ми е . (Със сигурност има нещо общо с историята, което от една страна я прави доста заитригуваща и интересна и читателското ми любопитство надделява и ще я прегледам някой ден. )



Лъв: Книга , която според вас е прехвалена ? 
До сега не съм чела нещо , което да ми се е сторило че е прекалено прехвалено заради съдържанието ѝ.

Дева: Книга с корица , което ви харесва , но съдържанието не е по ваш вкус ?


Не съм чела книга с хубава корица без интересно съдържание. (Но определено ще има и такива )






Везни: Подреждате ли книгите си по специфичен начин и какъв .

Подредени са по жанрове . 

Скорпион : Имали ли книга, която мразите за пред другите но всъщност е сред любимите ви?

Не. Споделям открито мнението си. 





Стрелец: Книга, на която сте давали повече от един шанс , но така и не ви е допаднала? 

От училищния списък ще се намерят доста 😂



Козирог :  Книга, която сте започнали с много големи очаквания 

КРАДЕЦЪТ НА КНИГИ ! И имаше защо
да  си заслужава  .



Водолей : Книга , която сте готови да защитавате , ако някой Ви каже че не харсва: Книгите на Касандра Клеър и поредицата " Хари Потър". Двете поредици са с уникално добре изградени светове, а когато се четат и препрочитат доставят уникално блаженство, сякаш  читателя се докосва за първи път до тази изградена вселена. 





Риби: Книга, която харесвате толкова много че не искате да говорите за нея защото е само ваша .
,, Не пипай тази книга ,, на Ян ван Хелзинг .
Малко хора днешно време биха я разбрали и биха си отворили очите .



 Благодаря още веднъж за тага ! До скоро book lovers ^^ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар