сряда, 12 юли 2017 г.

Summer lovin tag



Здравейте хора ^^
Лятото e в разкара си . Време е за един book tag ^°^  
1.Начало на лятото: Изберете книга с грабващо вниманието първо изречение:

   Без да се замислям грабнах " Всички наши вчерашни дни" на Кристин Теръл.
"Не откъсвах поглед от сифона в средата на бетонния под. Когато ме затвориха в килията, първо него видях, от тогава рядко отмествах погледа си от там. "
Самото изречение ме повлече да чета нататък, а с него отвлече и вниманието ми ... и така си я купих.
2.Твърде горещо за навън: Изберете книга за един ден у дома:
Спомням си един ден през лятото.
 Беше много горещо и всички се бяха затворили у дома. Аз умувах над въпроса какво да правя. В крайна сметка  грабнах една от книгите на Сара Десен, а именно "Заедно на път". Прочетох я за нула време . Сякаш ме повличаше след всяка следваща страница. Когато е горещо предпочитам да чета книги, леки и завладяващи. Разбира се, нямам нищо против и нещо 'по-тежко' .

3.Лятно пътешествие: Изберете книга за из път:
 Първите снимка е от язовир "Широка Поляна " от мен. Трябваше да избирам бързо. Реших да купя книга специално за пътуването. А именно избрах на мига "Girl Online " на Зоуи Съг. 


4.Студен чай: Изберете книга със студена среда:
Непоколебимо:
" Сняг вали" от Джон Грийн , Морийн Джонсън и Лорън Миракъл. Колкото и да е студена средата  никога няма да забравя топлото чувство, с което ме запълни тя, когато я бях прочела. 
Всъщност много се говори напоследък и за  сборникът " Любовта ми подари  "  Много ми се иска да я прочета, сигурна съм, че ще остана доволна и от нея . 













5.Неприятно слънчево изгаряне: Изберете книга, която никак не сте харесали, четена през тази година:
Няма такова нещо хД 
6.Парливо четиво: Препоръчайте една от своите любими книги:
Определено
"Graffiti Moon " на Кат Кроули 

(За нея определено ще напиша ревю, но малко по- нататък)
Тагвам всички, на които им се прави  хд Изкарайте си страхотно лято ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар