сряда, 25 януари 2017 г.

The Quotes Book Tag



1.Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият цитат, който ти хване окото:

"Хекс Хол"
Първата книга, която си взех на собствена глава и пари, а парфюмът в комплект с нея ми е любим . И все още ме омагьосва .
Любимият ми цитат от поредицата е последният абзац, който остана завинаги в сърцето и спомените ми:

" Погледнах първо единия, после и другия. Толкова много ги обичах и двамата! Лекият ветрец къдреше тревата край езерото. Стори ми се, че чувам смеха на  Елодия.
- От нищо- заявих и стиснах ръцете им. - От нищо друго нямам нужда."

2.Напиши любимият си цитат/цитати в този момент:

„Колкото повече опознавам света, толкова повече се разочаровам от него; и всеки изминал ден ме убеждава в несъвършенството на човешкия характер и в измамната фасада на достойнството и благоразумието.“ – „Гордост и предразсъдъци“ (1813)


3.Цитат от любимата ти книга:

" Хайде - подканвам я- Влакът идва.
        Влакът пристига и ти трябва да отидеш на купон, за да търсиш момче, което никога няма да откриеш. Момче, което живее в главата ти, а не момчето сътворило тази картина. Не момчето , което съм аз." ❤

 -  " Graffiti Moon " от Кат Кроули



4.Цитат от любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е:

“ One must  always be careful of books and what is inside them, for word have the power to change us.”
  -Cassandra Clare


5.Отиди до рафтовете си и избери книгата, която съответства на номера ти в клас  (а ако не си ученик - номера на буквата, с която започва името ти):

№11


"...Ти още беше много пиан.
- Сигурен съм, че дотогава съм поизтрезнял - възрази Магнус.
- Магнус, опитваше се да флиртуваш с чинията си.
- Аз съм свободомислещ човек!"
  " Хрониките на Магнус Бейн " - Касандра Клеър 

6.Любимият цитат от края на книга:

  Това ме накара да стана и да заразглеждам малката, домашна  библиотеката в стаята ми. Отстрани изглеждах глупаво. Но осъзнах, че краят на книгата е нейното сърце… Също така, че повече ми книги завършват с "... И те сляха устни един в друг и така заживели щастливо ." … или нещо подобно . Но ето някоя , която  ми остави впечатление от малката част такива в стаята ми хД :

" Нося се на повърхността на водата под ширналото се небе и слънце, и всичката тази синева ми напомня за Теодор Финч, така както всяко нещо ми напомня за него;  и си мисля за собствената си епитафия, която все още предстои да бъде написана, за всички места, по които ще се скитам. Вече без корени, а златна,  плуваща. Чувствам как в мен извират хиляди  способности. "
 " Всички наши места" на Дженифър Нивън 


7.Вземи една random  книга и напиши първото изречение, което ти хване окото:
 " Простите неща са най-функционални - говореше Декс, докато слагаше маслото, млякото и брашното на работния плот пред Майки." 
  " Ти срещу мен " на Джени Даунам


8.Цитат от книга, която четеш сега:

 "- Ти си или много интересен  или много опасен човек.
- Хайде да се задоволим с интересен."

 " Червената пирамида" от Рик Риърдън

9.Направи изречение от заглавията на книги (Ако е нужно може да се добавят частици, съюзи, предлози и да се сменя формата на глагола/думата):
  

  " Множествата от Катрини са  зад затворени врати в къщата на тайните,  а снегът  вали, но лейди Полунощ е в Града от Кости."

Всъщност има някакъв смисъл тука :`)

10. Кой цитат би си сложила на чаша/тениска

"- Винаги ще има неща, които няма да можем да забравим и когато се сетим за тях, ще се издигнем високо, на три метра над небето..."
 "Три метра над небето" на Федерико Моча

11. Кой цитат те обижда:

Имаше един цитат за жената, но не съм си правила труда да го запомня xD

12. Кой цитат те описва най-добре: 

Може би този цитат:
 "... Ако изпушиш три цигари, четвъртата ще ти се стори безвкусна. Ако прекараш две нощи в любов, третата ще те отегчи. А нейните цигари и нейната любов от десет години насам бяха едни и същи..".
"Тютюн" на Димитър Димов 

За да е таг трябва да тагна някого, нали? Тагвам всички, на които им се прави. Забавно е, а и не познавам много хора тук, така че ще се радвам, ако го направите^^ 

2 коментара:

  1. Страхотно изречение, супер цитати, радвам се, че си направила тага ми ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се радвам, благодаря ^^ Беше ми много интересно докато го правех ^^

      Изтриване